SEO Scan van www.solune.nl

SEO SCORE
{{scores.total.display}} /100
{{scores.total.beoordeling}}
Mobiele SEO
{{scores.mobile.display}}/100
{{scores.mobile.beoordeling}}
SOCIAL MEDIA
{{scores.social.display}}/100
{{scores.social.beoordeling}}

Zet SEO effectiever in met de Webcijfers SEO Cloud

zoek een SEO Expert

Ranking

Dit zijn de gevonden rankings voor www.solune.nl

Zoekwoord Positie Volume Maandelijkse bezoekers
{{pos.q}} {{pos.pos}} {{pos.vol}} {{((8/( pos.pos*2.2))/10) * pos.vol | number : 0}}
meer minder
Concurrenten Rapportage
{{comp}}
seo scan
meer minder

Belangrijkste ON-Page SEO

Titel {{quickscan.relevance.title.p | number : 0}}%

DOEL: 90%

Meta beschrijving {{quickscan.relevance.description.p | number : 0}}% niet gevonden

DOEL: 75%

1e paragraaf {{quickscan.relevance.pfirst.p | number : 0}}% niet gevonden

DOEL: 60%

De titel is {{quickscan.relevance.title.p | number : 0}}% relevant

{{word}} {{word}}
goed verbeteren verbeteren

Pagina titel lengte: {{quickscan.aTitle.length}} karakters.

De titel is langer dan toegestaan en daardoor ingekort De titel heeft de juiste lengte
goed verbeteren

De inhoud van de pagina titel

Home - Solune

De meta beschrijving is {{(quickscan.relevance.description.match.length /(quickscan.relevance.description.match.length+quickscan.relevance.description.nomatch.length))*100 | number : 0}}% relevant niet gevonden

{{word}} {{word}}
goed verbeteren verbeteren

Meta beschrijving lengte: {{quickscan.aMeta.descriptionlength}} karakters.

De beschrijving is langer dan toegestaan en daardoor ingekort De beschrijving heeft de juiste lengte
goed verbeteren

Inhoud van de meta beschrijving

De eerste paragraaf is {{(quickscan.relevance.pfirst.match.length /(quickscan.relevance.pfirst.match.length+quickscan.relevance.pfirst.nomatch.length))*100 | number : 0}}% relevant niet gevonden

{{word}} {{word}}
goed verbeteren verbeteren

Inhoud van de eerste paragraaf

" al jaren had ik overgewicht. ik volgde de richtlijnen van het voedingscentrum, maar ik viel nog steeds niet af. toen ik in oktober de folder in mijn brievenbus kreeg van solune, besloot ik contact op te nemen. ik had er nog geen vertrouwen in dat dit wel zou lukken. na het eerste gesprek bleek als snel dat het ook voor mij mogelijk was om af te vallen. ik ben nu inmiddels twee maanden verder en ben al 4,5 kg kwijt dankzij de goede begeleiding van sabine. ik heb nu het volste vertrouwen erin dat ik ook in 2018 nog meer gewicht zal gaan verliezen. ik kan iedereen aanraden die al van alles heeft geprobeerd om contact op te nemen met deze praktijk! "

De headings zijn {{(quickscan.relevance.headings.match.length /(quickscan.relevance.headings.match.length+quickscan.relevance.headings.nomatch.length))*100 | number : 0}}% relevant

{{word}} {{word}}
goed verbeteren verbeteren

Juiste volgorde?

Ja, de headings zijn correct geplaatst Nee, de headings staan niet in een begrijpbare volgorde
goed verbeteren

Verdeling

h1
h2
h3
h4
h5
h6

Inhoud van de headings

1 - solune
2 - praktijk voor diëtetiek en evenwicht
1 - home
3 - solune – praktijk voor diëtetiek en evenwicht staat voor verandering. het ongezonde transformeren naar het gezonde, eerlijke en vitale. een blijvende leefstijl verandering, die ook daadwerkelijk vol te houden is! gezond oud worden zonder diëten, shakes of pillen. we leven in een maatschappij waar een pilletje voor dit of dat heel normaal is geworden, maar is dit eigenlijk wel normaal? wist je dat dit helemaal niet nodig is en dat je met natuurlijke en gezonde voeding jouw doel(en) kunt behalen? het vergt natuurlijk wel doorzettingsvermogen en een andere instelling van jou, maar ik weet dat je het kunt. je gaat eten zonder honger, geen kcal tellen of kleine porties per dag eten, want dit werkt niet. je zult gaan eten volgens de oeroude en nieuwe inzichten.
3 -  
3 - lees verder..
3 - hart en vaatziekten, diabetes en kanker reizen nog steeds de pan uit in nederland. dit heeft alles te maken met onze voedingsindustrie die ons stimuleert om de hele dag door te eten en producten en voedingsmiddelen te adviseren die niet bijdragen aan onze gezondheid. jammer genoeg is het moeilijk om echt iedereen te overtuigen van dit feit, maar als jij dit leest kan ik jou overtuigen en jij kunt weer anderen overtuigen hoe ze daadwerkelijk gezonder kunnen leven en eten.
3 -  
3 - hoe zit het dan?
3 - het grootste deel van de bevolking leeft op een koolhydraatstofwisseling en komt nooit aan de vetstofwisseling toe. we leven dag in en dag uit op suikers. we houden ons op de been met koffie, brood of ontbijtgranen, koffie, brood, cup a soup en hollandse pot. als we even niet gegeten hebben belanden we in een suikerdip, vaak gebeurd dit rond 4 uur. verschijnselen zoals concentratie en vermoeidheid treden dan op. door het eten van koolhydraatrijk voedsel blijft onze suikerspiegel stijgen en dalen de hele dag door, dit gaat gepaard met trek in zoetigheid waardoor we weer gaan eten. we proberen minder koolhydraten tot ons te nemen of volgen zelfs een (koolhydraatarm) dieet. helaas lukt het niet om dit op lange termijn vol te houden, ons lichaam blijf vragen om zoetigheid, waardoor we toch weer terug vallen in het oude patroon. hoe we het ook wenden of keren de vicieuze cirkel is en blijft aanwezig. uiteindelijk zijn we dus weer terug bij af, hebben we weinig energie, een slechte huid, constante trek, is de spijsvertering niet optimaal en ga zo maar door….
3 -  
3 - maar wat werkt dan wel?
3 - stap 1
3 - heel simpel terug naar de basis. stoppen met het eten van voorverpakte, bewerkte of fabrieksmatige producten. meer vetten en eiwitten in je dagelijkse voeding. meer vetten? ja je leest het goed, meer gezonde vetten. op het moment dat je minder koolhydraten gaat eten en meer vetten, wordt het lichaam gestimuleerd om over te stappen op de vetstofwisseling en daarmee activeer je jouw vetverbranding. wanneer je alleen de koolhydraten gaat verminderen raak je niet verzadigd en zul je uiteindelijk weer terug vallen in de vicieuze cirkel. vetten en eiwitten geven je alle energie die je nodig hebt om goed te kunnen functioneren zonder dipjes. kijk maar eens naar atleten van afrikaanse afkomst. uit diverse onderzoeken blijkt dat atleten met een koolhydraatarm dieet veel eerder over schakelde op een vetverbranding en langer kunnen lopen zonder tussendoor te hoeven eten. hiermee is de kans op spijsverteringsklachten tijdens het lopen ook veel kleiner dan sporters die tussendoor even moeten bijtanken en met een gevulde maag gaan rennen.
3 -
3 - stap 2
3 - hoe vaak eet jij per dag en waarom doe je dit? ik zal je vertellen ik at voorheen 6x per dag en ik had altijd honger! ik dacht als ik het geleerde in praktijk breng zal dit kloppen en werken, maar helaas dit was niet zo. we worden helaas gestimuleerd om 6x per dag te eten om het motortje brandende te houden, met als gevolg dat we in de koolhydraatstofwisseling blijven hangen en het lichaam nooit toe komt aan de vetstofwisseling. dit is alles behalve natuurlijk voor ons lichaam. wist je dat ons lichaam zelfs 60 dagen zonder eten kan? waarom dan 6x per dag eten als je lichaam zelf het vet om kan zetten in energie? doordat we zo vaak eten gedurende de dag leert ons lichaam om suiker als voornaamste brandstof te gebruiken en komt het simpelweg niet toe aan de vetverbranding. met als gevolg een onstabiele bloedsuiker die zorgt voor constant honger. dus als je de hele dag door kleine maaltijden eet blijf je in een suikerverbranding en zul je niet blijvend gaan afvallen. wel eens gehoord van intermittent fasting? dit is een zeer gezonde en effectieve methode om op het gebied van gewichtsverlies en de verbetering van onze gezondheid. maar is dat wel gezond dan? ja zeker, maar als je 6x per dag eet en overstapt naar intermittent fasting is dit een te grote stap. het 3 maaltijden principe kan dan al heel veel voor jouw lichaam betekenen.
3 -
3 - stap 3
3 - ben je bekend met het ketogeen dieet? de leefstijlverandering komt zeer dicht in de buurt van dit dieet. het ketogeen dieet bestaat voornamelijk uit koolhydraatarme voeding met een hoog vetgehalte. het dieet kenmerkt zich door een voeding met veel plantaardige bronnen (groente, noten en fruit), gezonde eiwitten (vis, gevogelte en ei) en gezonde vetten (olijfolie, walnotenolie, lijnzaadolie, kokosvet en vette vis). er is geen plaats voor granen, suiker, geraffineerde oliën en vetstoffen.
3 -
3 - welke resultaten zul je behalen door je leefstijl te gaan veranderen?
3 - – minder koolhydraten betekent dat je minder calorieën zult binnenkrijgen.
3 - – een verhoogde vetstofwisseling, neem afscheid van je koolhydraatstofwisseling.
3 - – je raakt sneller verzadigd, waardoor de kans zeer klein is dat je naar zoetigheid grijpt.
3 - – je zult meer gifstoffen uitscheiden, dit betekent een gezonder lichaam.
3 - – lager risico op hart en vaatziekten.
3 - – het verhoogd je goede cholesterol.
3 - – een beter denkvermogen.
3 - – verlaagt je bloeddruk.
3 - – helpt diabetes type 2 te verminderen en te verbeteren.
3 - – verhoging van het groeihormoon (spieropbouwend).
3 - – zit lekker in je vel
3 - – fitter, energieker en jonger gevoel.
3 -
3 - ben je al overtuigd om je leefstijl te gaan veranderen? start vandaag nog en neem je gezondheid in eigen hand! nog niet overtuigd vraag gratis en vrijblijvend een skype gesprek aan om jouw twijfels te bespreken.
3 - ik wil je natuurlijk geen vertekend beeld geven. ik heb geen succes op een papiertje in een la liggen die ik open trek en aan jou geef. maar ik heb het plan voor jouw uitgestippeld om op de meest efficiënte manier jouw te begeleiden om jouw leefstijl te gaan veranderen, zodat jij bovenstaande resultaten kunt gaan behalen.
3 - ook is het heel belangrijk om te weten dat diegene die valt en opstaat zoveel sterker is dan diegene die nooit gevallen is. het is een leerproces om je leefstijl te gaan veranderen en dit heeft tijd nodig en doorzettingsvermogen. je bewandeld je eigen weg en niet die van mij of iemand anders. ik kan je hier persoonlijk in begeleiden of je kunt aan de slag gaan met het programma verander je gedachten, start met afvallen.
3 - het allerbelangrijkste, wil je daadwerkelijk tijd en energie in je gezondheid steken? wil je in jezelf investeren? als je dit wilt zul je komende jaren gelukkiger, gezonder, fitter en energieker door het leven gaan. of je nu mijn programma volgt of op eigen initiatief aan de slag gaat. investeer in jezelf en je gezondheid, je bent het waard!
1 - over deze site
1 - recente berichten
1 - vind ons
1 - zoeken
1 - winkelmand
1 - word lid van de facebookcommunity
1 - abonneer je op dit blog.
1 - producten
1 - wat klanten zeggen….
Home - Solune

al jaren had ik overgewicht. ik volgde de richtlijnen van het voedingscentrum, maar ik viel nog steeds niet af. toen ik in oktober de folder in mijn brievenbus
www.solune.nl belangrijkste on-page SEO inhoud

TF*IDF analyse van www.solune.nl

Content Checklist

Tekst / html ratio
De tekst html ratio is 23%
goed verbeteren
Aantal woorden
Er staan 1476 woorden op deze pagina.
goed verbeteren
Content ... dat zorgt er voor dat je gevonden wordt in Google.

Ga aan de slag en verbeter de content

Mobiele SEO
Hulp nodig met zoekmachine optimalisatie?

Kijk eens bij onze premium partner KRL Media

krl media seo consultant

Mobiele SEO Scan .... omdat meer dan de helft van uw bezoekers mobiel is


iframes
Goed, wij vonden geen iframes op deze pagina
  • {{link.txt}}
Grote elementen
Goed, wij vonden geen te grote elementen die buiten de pagina vallen
  • {{link.txt}}
Kleine elementen
Goed, wij vonden geen te kleine tik-elementen op deze pagina
  • {{link.txt}}
Responsive design
{{livescan.viewport.css.txt}}
Mobiele Viewport
{{livescan.viewport.txt}}
AMP html
{{livescan.amphtml.txt}}

Verbeter uw mobiele vindbaarheid

Meer klanten vinden de website van uw bedrijf via de mobiele telefoon. Mobiele zoekopdrachten zijn langer, specifieker en worden bovendien herschreven door Google RankBrain. Repsonsive design, mobiele conversie optimalisatie en AMP html helpen u om het meeste uit uw mobiele bezoekers te halen. Zet mobiele zoekmachine optimalisatie effectief in voor www.solune.nl met de WebCijfers SEO Cloud

Veelgemaakte fouten

Opbouw, afbeeldingen en links

Op zoek naar veelgemaakte fouten op www.solune.nl

{{heading.node}}
{{heading.text}}
fouten gevonden
{{image.alt}} Geen beschrijving
fouten gevonden
{{link.text | limitTo:100}} {{link.href | limitTo:100}} {{link.text | limitTo:100}} {{link.href | limitTo:100}}
fouten gevonden
PageRank: Nee
PageRank: Ja
pagerank pagerank
{{heading.node}}
{{heading.text}}
geen fouten gevonden fouten gevonden
{{image.alt}} Geen beschrijving
geen fouten gevonden fouten gevonden
{{link.text | limitTo:100}} {{link.href | limitTo:100}} {{link.text | limitTo:100}} {{link.href | limitTo:100}}
geen fouten gevonden fouten gevonden
PageRank: Nee
PageRank: Ja
pagerank pagerank
Social Media
Social Media ... belangrijker dan u denkt.

Investeren in social media is bouwen aan uw merk en nieuwe doelgroepen bereiken.

{{::ajaxscan.plus1count}}
Google+ likes
{{::ajaxscan.linkedin}}
LinkedIn likes
{{::ajaxscan.pinterest}}
Pinterest gedeeld

Links naar uw sociale profielen

Ben je klaar voor de ultieme SEO tool

Zoekmachine presentatie

Techniek

Beveiliging

Goed wij vonden SSL beveiliging. Hiermee krijgt uw site een groen slotje en een klein voordeel in Google

Geen SSL beveiliging gevonden

goed verbeteren
Snelheid

Pagina gedownload in {{quickscan.aServer.iDownloadTime}} seconden. Goed, de website reageert sneller dan de meeste andere websites Verbeter dit, jouw pagina reageert trager dan de meest andere pagina's

goed verbeteren
Eigen 404 pagina

Goed, wij vonden een eigen 404 pagina. Bezoekers die op een niet bestaande pagina terecht komen krijgen een eigen pagina te zien.

Nee, wij vonden geen eigen 404 pagina. Bezoekers die op een niet bestaande pagina terecht komen krijgen een foutmelding. Vervang deze foutmelding door een eigen 404 pagina.

goed verbeteren
Subdomein

Goed, een verzoek zonder www verwijst naar {{ajaxscan.subdomainredirecturl}}. Zo voorkom je duplicate content in Google. Een verzoek zonder www wordt niet doorgestuurd. Zorg er altijd voor dat jouw pagina met en znder www ervoor altijd naar hetzelfde adres wordt doorgestuurd.Zo voorkom je duplicate content in Google

goed verbeteren
Instructies voor zoekmachines

Goed, wij vonden een robots.txt bestand. Wij vonden geen robots.txt bestand Gebruik een robots.txt bestand om zoekmachines te vertellen wat wel en niet geïndexeerd mag worden en waar jouw sitemap te vinden is.

goed verbeteren
Website icoon

Goed, wij vonden een website icoon (favicon). Nee, wij vonden geen website icoon (favicon). Door een favicon te gebruiken wordt jouw website herkenbaarder. Je ziet een favicon onder andere terug als icoon in de bovenbalk van jouw browser.

goed verbeteren
Sitemap

Goed, we hebben een sitemap gevonden in de robots.txt

  • {{sitemap}}

Wij hebben geen sitemap gevonden in de robots.txt. Google gebruikt sitemaps om jouw pagina snel en efficiënt te indexeren.

goed verbeteren
Opbouw van de pagina
{{item.name}}
goed verbeteren verbeteren

WebCijfers SEO Assistent

VOLG ONS:
Link van deze pagina: https://www.webcijfers.nl/seo-scan/www.solune.nl